Enhedslistens folketingskandidat Rune Lund valgte sammen med unge aktivister og tidligere hjemløse slå lejr ved Odense Rådhus natten til tirsdag – formålet med en kølig nat på de odenseanske brosten var at sætte fokus på konsekvenserne af den stigende ulighed i det danske velfærdssamfund og give nogen svar på hvordan man kan skabe forbedringer til de mange reformramte danskere.










